Topowy model Skody teraz z nowym silnikiem

Superb z najbardziej luksusowym i prestiżowym pakietem wyposażenia - Laurin & Klement, na polskim rynku pojawił się w październiku ubiegłego roku. Teraz auto dostępne jest z nowym silnikiem

Skoda Rapid (prawie) bez kamuflażu

W swej najbardziej ekskluzywnej wersji, Superb charakteryzuje się indywidualnym charakterem i stylowymi dodatkami. Na liście wyposażenia znaleźć można m.in.: 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich (wzór "Sirius") z czarnymi wykończeniami, ozdobne progi drzwi z logo Laurin & Klement oraz ekskluzywną tapicerkę z doskonałej jakości skóry. Dla najbardziej wymagających klientów dostępna jest też wersja z dodatkowymi wstawkami z drewna.

Dotychczas topową Skodę można było za zamówić z jednym z trzech silników: benzynowymi 2.0 TSI (200 KM) i 3.6 FSI (260 KM) oraz wysokoprężnym 2.0 TDI (170 KM). Teraz auto dostępne będzie także ze słabszym wariantem dwulitrowego diesla, rozwijającym 140 KM.

>>> Superb - topowa Skoda już za niecałe 20 tys. zł <<<

Nowa jednostka oferowana jest zarówno dla sedana, jak i kombi. Cena pakietu Laurin & Klement (dostępnego wyłącznie dla wersji wyposażenia Elegance), dla Superba w obu wersjach nadwozia jest taka sama i wynosi 14 300 zł.

ZOBACZ TAKŻE:

Nowa Skoda Fabia w 2014 roku

Nowa Skoda już w drodze. Rapid jeszcze w tym roku w Polsce

Skoda Citigo z LPG - 17 zł za 100 km

Więcej o:
Komentarze (27)
Topowy model Skody teraz z nowym silnikiem
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • faur

    Oceniono 14 razy 12

    Faktycznie "nowy" włożyli wtrysk CR 10 lat po Fiacie...

  • royal_pl

    Oceniono 13 razy 11

    Panu redaktorowi pomylił się 1.9 TDI z 2.0 TDI. Legendarny jest ten pierwszy. Ten drugi to szajs jakich mało.

  • poparzony

    Oceniono 15 razy 11

    Legendarny 2.0 140KM? Ze względu na awaryjnoś!
    Ta już do legendy przeszła!
    Współczuję.

  • facelift

    Oceniono 9 razy 9

    Bardziej legendarny jest 2.0 170 KM. Kuzyn przez półtora miesiąca wydał na naprawy prawie 17 tysięcy (na szczęście nie ze swoich bo to auto firmowe). Passat kupiony w 2007 roku za 135 tysięcy, po 3,5 roku poszedł za 25 tysięcy z rozjechaną mechatroniką i pękniętym blokiem silnika. Serdecznie polecam.

  • Gość: GOSC

    Oceniono 10 razy 8

    Legendarny to jest 1.9 TDI

  • popijajac_piwo

    Oceniono 18 razy 8

    Rzeczywiście Lament i Klamot...

  • Gość: tom

    Oceniono 8 razy 8

    Legendarny ze względu na awarie? Paru moich znajomych miało takie TDI i żaden dobrego słowa nie powiedział, to co oszczędzili na paliwie, to wydali na naprawy.

  • Gość: John

    Oceniono 14 razy 8

    To nieprawdopodobne, że Superb będzie teraz dostępny ze standardowym klekotem...
    Ja rozumiem, że Euro i w ogóle, ale litości. To już to, że mam zgagę jest bardziej interesujące.

  • fragles102

    Oceniono 7 razy 7

    Już legendarny a jeszcze nie dopracowany ,NIYMIECKA PROPAGANDA SUKCESU hehe

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX