Peugeot 301 - globalny kompakt

Nowoczesna stylistyka, przestronne wnętrze, wyjątkowo pojemny bagażnik i przystępna cena - oto recepta Peugeot na sprzedażowy hit. Podczas salonu samochodowego w Paryżu firma zaprezentuje globalnego, kompaktowego sedana

Peugeot Urban Crossover | Galeria

>>> Peugeot 306 sedan. Sprawdź ceny <<<

Budżetowy Peugeot 301 mierzy 4,44 metra długości i oferuje spory, bo oferujący aż 507 litrów pojemności, bagażnik. Do wyboru będą trzy silniki, dwa benzynowce i jeden diesel. Najsłabsze w gamie jest trzycylindrowe 1.2 VTi o mocy 71 KM, 92 konie mechaniczne rozwija wysokoprężne 1.6 HDi, a topowa jednostka 1.6 VTI oferuje 115 KM. Silniki benzynowe będą występować w tandemie ze skrzynią ręczną bądź automatyczną (1.2 VTi i ze skrzynią półautomatyczną), diesel wyłącznie z przekładnią manualną.

Model globalny to często trudna szkoła kompromisu, ale producent obiecuje, że w kwestii wyposażenia 301-ka nie będzie odbiegać od ogólnie przyjętych standardów. W cenie dostaniemy m.in. ESP, ABS, do 4 poduszek powietrznych, wspomaganie hamowania awaryjnego czy mocowania ISOFIX. Na liście opcji znajdą się natomiast automatyczna klimatyzacja, radioodtwarzacz MP3 z zestawem głośnomówiącym Bluetooth i złączem USB, zdalne otwieranie bagażnika oraz tylne czujniki parkowania.

>>> Piękny Peugeot RCZ z drugiej ręki <<<

Produkcja globalnego sedana ruszy w listopadzie (zakłady w hiszpańskim Vigo). Na początku auto trafi na rynek turecki, później będzie sprzedawane również w wybranych krajach Europy (w tym między innymi w Polsce), w Rosji, na Środkowym Wschodzie, w krajach Zatoki Perskiej i Afryce oraz w Ameryce Łacińskiej.

Zapraszamy do galerii Peugeota 301.

ZOBACZ TAKŻE:

Peugeot 4008 | Galeria

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

Peugeoty GTI dawniej i dziś

Więcej o:
Komentarze (45)
Peugeot 301 - globalny kompakt
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • remo29

    Oceniono 21 razy 21

    Kuźwa, co to za nowa świecka tradycja z nazywaniem czegoś taniego "budżetowym"? Budżetowy smartfon, budżetowy samochód... Nie może być po prostu po ludzku "tani" lub "niedrogi"? Tak boli marketingowo?
    Budżetowe chwyty...
    --
    parada karzełków

  • Gość: rabin Rozen

    Oceniono 18 razy 10

    Trochę krótka maska, ale ten samochód na zdjęciach jest zwyczajnie ładny. W środku i na zewnątrz tak po prostu bezpretensjonalnie ładny.

  • Gość: gość888

    Oceniono 9 razy 9

    Peugeoty są ładniejsze od Vieśwagena:)

  • Gość: res

    Oceniono 18 razy 8

    całkiem ładny - a od szkody octavi (głównego oponenta) o lata świetlne ładniejszy. Byle cena była przystępna.

  • Gość: dd

    Oceniono 17 razy 7

    Czekam tylko jak jakiś palant z agencji reklamy postawi obok rodzinę karłów i wyjdzie wielkie auto. Z szacunkiem do karłów oczywiście, nie ich wina.

  • Gość: ble

    Oceniono 7 razy 5

    jakby zaczynali od 39 tys za golasa, to bylby hit. Tyle, ze pug 208 bedzie mial posprzatane. Jednak takiej snui bym nie kupill - wiec zapewne trzeba bedzie doplacic niezle za 115 KM i 5- 6 tysi za automat

  • Gość: gunner

    Oceniono 5 razy 5

    z ryja to tak troche jak volvo s40 ... czyli ladne

  • Gość: Gość Darek

    Oceniono 4 razy 4

    A skąd oni wiedzą że będzie tani. Przecież nie ma jeszcze nawet nieoficjalnej ceny. Dacia Logan i Tata Nano też miała być tania a po wszystkich podatkach i dodatkach coś jednak nie wyszło.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX