Seat Ibiza FL | znamy polskie ceny

Nową Ibizę po faceliftingu pokazano w Genewie. Zmiany w wyglądzie nie są rewolucyjne, ale poprawiło się w kwestii wyposażenia. Ceny zaczynają się od 41 590 zł

Do tej pory decydując się na najtańszą wersję Reference klient otrzymywał Ibizę tylko z tym, co naprawdę konieczne. Teraz to się zmieniło. Już podstawowa wersja posiada m.in.: 4 poduszki powietrzne, ABS, klimatyzację (ręczną), radio CD/MP3 z zestawem 4 głośników oraz pilotem zdalnego sterowania umieszczonym przy kole kierownicy, elektrykę przednich szyb, czy światła do jazdy dziennej.

Poniżej pełny cennik całej gamy Ibizy (SC - coupe, ST - kombi):

Wersja Silnik Ibiza SC Ibiza  
Ibiza ST
Reference 1.2 MPi 60 KM - 5-ręczna 41 590 zł -
-
Reference 1.2 MPi 70 KM - 5-ręczna 42 735 zł 43 990 zł 46 590 zł
Reference 1.4 MPi 85 KM - 5-ręczna 44 310 zł 45 710 zł 48 210 zł
Reference 1.2 TDI 75 KM Ecomotive - 5-ręczna 56 760 zł 58 160 zł 60 660 zł
Reference 1.2 TDI 75 KM - 5-ręczna 52 410 zł 54 860 zł 57 360 zł
Style 1.4 MPi 85 KM - 5-ręczna 49 010 zł 50 410 zł 52 910 zł
Style 1.2 TSI 105 KM - 5-ręczna 51 110 zł 52 510 zł 55 010 zł
Style 1.2 TSI 105 KM Ecomotive - 5-ręczna 51 910 zł 52 510 zł 55 010 zł
Style 1.2 TSI 105 KM aut.- 7-DSG 56 180 zł 57 580 zł 60 080 zł
Style 1.6 TDI 90 KM - 5-ręczna 63 035 zł 61 135 zł 63 635 zł
FR 1.2 TSI 105 KM - 5-ręczna 55 455 zł 56 855 zł 59 335 zł
FR 1.4 TSI 150 KM aut. - 7-DSG 65 250 zł 66 650 zł -
FR 1.6 TDI 105 KM- 5-ręczna 68 955 zł 67 055 zł 69 555 zł
FR 2.0 TDI 143 KM - 6-ręczna 72 945 zł 71 045 zł -


ZOBACZ TAKŻE:

Seat Ibiza Cupra po faceliftingu

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

Seat Ibiza - ogłoszenia

Więcej o:
Komentarze (19)
Seat Ibiza FL | znamy polskie ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Franz Josef

    Oceniono 8 razy 6

    Sympatyczne autko, chętnie bym sobie takie sprawił, jako że przemieszczam się głównie po mieście, a w trasę rzadko z kompletem pasażerów i dużym bagażem, więc pojazd klasy B na codzień by mnie urządzał.
    Szkoda tylko, że na Ibizę (5-drzwiową) trzeba wysupłać aż 47,7k PLN. Tak, tak. Nie sądzę, by wersja z silnikiem 60- czy 70-konnym była godna uwagi, rozsądnym minimum wydaje się jednostka 1.4 85 KM, Jak do tego doliczyć wspomniany już przez kogoś "kolor", czyli jakiś w miarę estetyczny, niestandardowy lakier i opłatę za przygotowania samochodu do sprzedaży, wyjdzie ok. 47,7k PLN.
    Sporo.

  • Gość: Arnold

    Oceniono 6 razy 6

    Mam Ibizę z 2010 i jestem bardzo zadowolony. Jednak ceny tutaj podane nie do końca są prawdziwe... do cen należy doliczyć kolor + sprowadzenie auta do salonu = ok. 2000zł. Czyli bardzo drogo.

  • Gość: Arnold

    Oceniono 8 razy 4

    Jednak zmieniam wcześniejsze zdanie co do ceny, po analizie innych modeli tego segmentu... peugeot 208, corsa, fabia, fiesta czy nawet mazda 2 z takim wyposażeniem co posiada w sobie Ibiza kosztują nieco drożej a Ibiza wyróżnia się spośród nich wyglądem. Jedynie ten lift mało wniósł ale mam nadzieję, że auto nie straciło na właściwościach jezdnych, gdzie przed liftem prowadziło się jak małego gokarta.

  • ail7879

    Oceniono 2 razy 2

    Auta klasy B z silnikiem ok. 100 koni, klimą i bocznymi poduszkami typu fiesta, corsa, ibiza, yaris, a nawet kia rio kosztują dokłądnie tyle samo co podobnie wyposażone i30, bravo czy c4, czyli kompakty.
    Zgoda, klasa B mająca nawet 4,07 m długości (przy corolli 2002-2006 czy focusie 1999-2004 mierzących 4,17 m) to niemało, ale uważam że diesel klasy B powinien kosztowac tyle co kompakt. Tymczasem yaris diesel nawet bez klimatronica, alufelg itp. 60 koła... (ibiza zreszta prawie tyle samo). No dajcie spokój...

  • Gość: stanczyk

    Oceniono 6 razy 2

    .. chyba najładniejsze autko w klasie (szczególnie 2-dzrwiowa Cupra) .. design prosty i elegancki ( i tak powino byc przecie to nie segment super-sport/luxus ...)

    szkoda tylko , że tak mało tam AutoEmotion !?! ... (poco marka Seat skoro prawie nie rózni sie to to od Skod-iny i VW)

  • Gość: Tygrys

    Oceniono 2 razy 2

    Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że obecna gama seatów nie jest ładna... Jasne, że Exeo to kopia starej A4 i nie wygląda zachęcająco (co widać na polskich drogach) ale co do Ibizy to jest o wiele ładniejsza od Polo czy Fabii... nawet rzekłbym, że bardziej mi się podoba od Fiesty, pochłoniętej skrzypiącym plastikiem, którą niestety mam okazję posiadać.

  • eurotaxt

    0

    nie dziwię się że wycofali na razie wersję Cupra, i tak nikt jej nie kupował z uwagi na przesadzoną cenę. Auto kosztowało aż 82 tys zł (dla porównania VW Polo GTI z identycznym napędem kosztuje ok. 74 tys zł). Ale widzę że wprowadzono sensowną wersję FR 1,4 TSI 150 KM, coś dla konkurencji z Polo GT Blue

  • michalswiat

    Oceniono 2 razy 0

    I znowu nie ma napędu na tył :( A takim 150KM bolidem można by już pomykać po torze.

  • Gość: m

    Oceniono 2 razy 0

    Nie jest lepsza od mojego 12 letniego Polo

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX