Toyota GT 86 - znamy polskie ceny

Poznaliśmy ceny jednego z najważniejszych modeli Toyoty ostatnich lat. W polskim salonie za sportowe coupe trzeba będzie zapłacić przynajmniej 129 900 zł

Tyle kosztuje auto w podstawowej wersji Sol. Podstawowej, nie znaczy ubogo wyposażonej. Bo tak naprawdę już w tej odmianie GT 86 posiada niemal wszystko, co można do niego włożyć. Na liście wyposażenia seryjnego znajdują się m.in.: przednie poduszki powietrzne, poduszki boczne i kurtyny boczne, biksenonowe reflektory, lampy przeciwmgłowe, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, tempomat, 17-calowe aluminiowe obręcze kół, dwie końcówki układu wydechowego, podgrzewane lusterka, skórzane wykończenie kierownicy, dźwigni zmiany biegów i hamulca ręcznego, LED-owe światła do jazdy dziennej, mocowania ISOFIX na tylnej kanapie, system wspomagający pokonywanie podjazdów, nakładki na progi czy inteligenty kluczyk. Co jednak ważniejsze, wyjściowa wersja nowej Toyoty wyposażona jest także w szperę, sportowe fotele, system stabilizacji toru jazdy z funkcją Sport oraz wskaźnik optymalnego momentu zmiany biegów.

Wersja Cena
Toyota GT 86 Sol 129 900 zł
Toyota GT 86 Prestige 136 900 zł


Dopłaty wymaga tylko fabryczna nawigacja Touch&Go (3120 zł), lakier metalik (2000 zł), opcjonalny sześciostopniowy automat (7000 zł) oraz sportowy pakiet Aero składający się z nakładki przedniego zderzaka, progów oraz wielkiego skrzydła na tylną klapę (8000 zł). Jeśli natomiast zapragniemy auta ze skórzaną tapicerką, musimy wybrać wersję Prestige, która kosztuje 136 900 zł. W pakiecie dostaniemy również podgrzewane siedzenia.

>>> Toyota Celica już za 5 tys. zł <<<

GT 86 mierzy 424 cm długości, 177,5 cm szerokości i 128,5 cm wysokości,  a rozstaw osi to 257 mm. Toyota chwali się, że jest to obecnie najbardziej kompaktowe sportowe auto, które może pomieścić cztery osoby. Szefowie firmy wychodzą z założenia, że GT86 nie ma bezpośrednich rywali dlatego na rynku model stawić ma czoła zarówno sportowym maluchom z segmentu premium (np. MINI JCW), większym hothatchom (Peugeot RCZ czy Golf GTI) czy dobrze znanym, tylnonapędowym sportowcom (Nissan 370Z i Genesis Coupe ze stajni Hyundaia). Liczą też, że na auto przychylnym okiem spojrzą obecni posiadacze Toyoty Celiki oraz modelu MR2.

W walce o duży kawałek tortu pomóc ma 2-litrowy wolnossący Boxer opracowany wspólnie z Subaru. Silnik rozwija moc 200 KM (przy 7000 obr./min) i maksymalny moment obrotowy równy 205 Nm (przy 6400 obr./min). W tandemie z sześciostopniową przekładnią ręczną potrafi rozpędzić (ważące 1240 kg) GT 86 do setki w czasie 7,6 sekundy. W przypadku sześciobiegowego automatu trzeba doliczyć 0,6 sekundy. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 7,8 i 7,1 litrów na 100 km.

ZOBACZ TAKŻE:

Kup sobie używaną Toyotę MR2. Ceny startują od...

Jak rozebrać piękną dziewczynę przy pomocy Toyoty? | Wideo

Samochody z innej bajki | Toyota w USA

Więcej o:
Komentarze (26)
Toyota GT 86 - znamy polskie ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • czarny_kon_polski

    Oceniono 7 razy 3

    Wszystko OK, ale przynajmniej w wersji Subaru to auto powinno miec naped na cztery kola. W koncu po to sie kupuje Subaru.

  • Gość: jjagisław

    Oceniono 6 razy 2

    Piękna TOYOTA respekt dla Japończyków ,w niemieckiej motoryzacji nie ma odpowiednika tej klasy sport jedynie co to BMW może powąchać spaliny ,ale to jak się zbliży bo TOYOTA spełnia normę EURO 6

    Pozdrawiam
    Jan Jagisław

  • Gość: Habla Habla

    Oceniono 4 razy 2

    Subaru BRZ vs Renault Megane RS 265 Trophy.

    http://www.youtube.com/watch?v=aNUL9eQO5Q0

    http://www.youtube.com/watch?v=dTMj-RwszSU&feature=relmfu

  • fakej

    Oceniono 6 razy 2

    uchwyt na kapelusz w standardzie?

  • Gość: aqq

    Oceniono 1 raz 1

    "Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 7,8 i 7,1 litrów na 100 km."

    ... chyba pchając z górki...

  • mallib

    Oceniono 11 razy 1

    Celika to bardzo przyjemny samochód pomimo swojego wieku, Supry nikomu zachwalać nie trzeba. Ale lata mijają, a technologia idzie do przodu. Kiedy usłyszałam, że toyota wreszcie wprowadzi sportowy samochód do produkcji byłam mocno podekscytowana. Liczyłam na dobrego i lekkiego japończyka z mocą. A tu co? Dostajemy raptem 200 koni czyli tylko o parę więcej niż w Celice gt.

    Skończyło sie na tym, że w garażu stoi nowy nissan 370z a nie Gt 86. Sentymenty przegrały z mocą :)

  • tajlerdarden

    Oceniono 7 razy 1

    Fajnie, że znacie ceny, chu!owo, że kasujecie stare komentarze.

  • Gość: sadgwhwrhbwbh

    Oceniono 1 raz 1

    alfa romeo?honda? gdziw wy to widzicie?nie widze tez za duzego podobienstwa do peugeota rcz moze leciutko.mocno zapodaje mazdą, gdyby nie logo toyoty obstawiałbym włąnsie ze to nowa mazda.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX