G-Power M5 Hurricane RRs - mocniejsza od najszybszego

Setny egzemplarz ?huraganu? od G-Power stał się  pretekstem do zbudowania czegoś szczególnego. Nowy Hurricane RRs został wyposażony w silnik o 30 KM mocniejszy niż ten, który posiada najszybszy sedan na świecie
Najnowsze dzieło G-Power bazuje na BMW M5 poprzedniej generacji. Standardowo montowano w nim dziesięciocylindrowy silnik o mocy 507 KM, która rozwijana jest dopiero przy 7750 obr./min. i 520 Nm (przy 6100 obr./min.). Jednostkę sprzęgnięto z siedmiobiegową skrzynią biegów, która przenosi moc na tylne koła. Panowie z G-Power nie uznają półśrodków. I udowodnili to po raz kolejny swoim najnowszym projektem.
M5 Hurricane RRs ma 830 KM. Ta gigantyczna moc jest osiągana w przedziale od 7500 do 8000 obr./min. Wielbiciele wysokoobrotowców będą zatem zachwyceni. Maksymalny moment obrotowy jest dostępny trochę „niżej”, bo przy 6500 obr./min. i wynosi aż 780 Nm. Oczywiście tak gigantyczny przyrost mocy wymagał wymiany elektroniki sterującej i silnikiem, i skrzynią biegów.
Panowie z G-Power, postępując w myśl zasady, że sztuką nie jest się szybko rozpędzić, ale w porę zatrzymać, zamontowali w najnowszym „huraganie” nowe hamulce. Przednie tarcze mają teraz średnicę prawie 40 cm (396 mm), a tylne 38 cm. W opcji znajdują się tarcze ceramiczne o tej samej średnicy, ale o połowę lżejsze. Te gigantyczne „talerze” skryto za 19-calowymi felgami obutymi w opony 255/35 (przód) i 305/30 (tył).
Czas na osiągi. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po upływie 4,3 sekundy. Sprint do 200 km/h trwa 9,1 sekundy. Na tym oczywiście nie koniec. Na 300 km/h na liczniku musimy poczekać nieco ponad 25 sekund (25,2 sekundy). Na razie G-Power nie zdradził, jaką prędkość maksymalną jest w stanie osiągnąć ich dzieło, ale można się spodziewać wartości w granicach 370-375 km/h. Najszybszy sedan na świecie, który został dopuszczony do ruchu osiąga 372 km/h. Będzie rekord? Możliwe. G-Power na pewno nie omieszka nas o tym poinformować.
BMW M5
Zobacz galerię zdjęć najnowszego BMW M5

Najnowsze dzieło G-Power bazuje na BMW M5 poprzedniej generacji. Standardowo montowano w nim dziesięciocylindrowy silnik o mocy 507 KM, która rozwijana jest dopiero przy 7750 obr./min. i 520 Nm (przy 6100 obr./min.). Jednostkę sprzęgnięto z siedmiobiegową skrzynią biegów, która przenosi moc na tylne koła. Panowie z G-Power nie uznają półśrodków. I udowodnili to po raz kolejny swoim najnowszym projektem.

M5 Hurricane RRs ma 830 KM. Ta gigantyczna moc jest osiągana w przedziale od 7500 do 8000 obr./min. Wielbiciele wysokoobrotowców będą zatem zachwyceni. Maksymalny moment obrotowy jest dostępny trochę „niżej”, bo przy 6500 obr./min. i wynosi aż 780 Nm. Oczywiście tak gigantyczny przyrost mocy wymagał wymiany elektroniki sterującej i silnikiem, i skrzynią biegów.

Panowie z G-Power, postępując w myśl zasady, że sztuką nie jest się szybko rozpędzić, ale w porę zatrzymać, zamontowali w najnowszym „huraganie” nowe hamulce. Przednie tarcze mają teraz średnicę prawie 40 cm (396 mm), a tylne 38 cm. W opcji znajdują się tarcze ceramiczne o tej samej średnicy, ale o połowę lżejsze. Te gigantyczne „talerze” skryto za 19-calowymi felgami obutymi w opony 255/35 (przód) i 305/30 (tył).

>>>Ty też możesz przyspieszać w 5 sekund do setki. Sprawdź sam<<<

Czas na osiągi. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po upływie 4,3 sekundy. Sprint do 200 km/h trwa 9,1 sekundy. Na tym oczywiście nie koniec. Na 300 km/h na liczniku musimy poczekać nieco ponad 25 sekund (25,2 sekundy). Na razie G-Power nie zdradził, jaką prędkość maksymalną jest w stanie osiągnąć ich dzieło, ale można się spodziewać wartości w granicach 370-375 km/h. Najszybszy sedan na świecie, który został dopuszczony do ruchu osiąga 372 km/h. Będzie rekord? Możliwe. G-Power na pewno nie omieszka nas o tym poinformować.

ZOBACZ TAKŻE:

Nowe BMW M5 - test | Pierwsza jazda

BMW M5 w trzech nowych wydaniach

Fabryczni tunerzy | BMW M

Więcej o: