Ranger jest dostępny w trzech wersjach kabinowych - Double, Super oraz Regular. Ford oferuje swojego pickupa z napędem na dwa lub cztery koła. Rangera charakteryzuje przede wszystkim praktyczność - siła uciągu przyczepy o masie do 3 350 kilogramów, ładowność do 1 350 kilogramów i głębokość brodzenia wynosząca 80 centymetrów. Klientów, którzy cenią sobie bezpieczeństwo, zapewne ucieszy fakt, że Ranger otrzymał najwyższą notę (pięć gwiazdek) w testach zderzeniowych NCAP.
Za niecałe 75 tys. zł (netto) otrzymamy Rangera w bazowej odmianie z napędem na jedną oś, pojedynczą kabiną i 2.2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 125 KM. Jeśli chcemy zwiększyć kabinę i doposażyć pickupa Forda w napęd na wszystkie koła, będziemy musieli za niego zapłacić 91 450 zł. A pod maską nadal 125 KM. Lista wyposażenia standardowego bazowej odmiany Rangera nie jest jednak wcale taka krótka. Znajdują się na niej m.in. elektryczne i podgrzewane lusterka, 16-calowe felgi, fabryczny hak holowniczy na przyczepę o masie do 3,3 tony, przyciemniane szyby, ABS, ESP oraz przednie i boczne poduszki powietrzne.
Za najmocniejszą odmianę modelu trzeba zapłacić przynajmniej 121 900 zł. W tej cenie otrzymamy Rangera z 200-konnym silnikiem diesla o pojemności 3.2 litra w wersji Limited. Na liście wyposażenia standardowego znajdą się m.in. automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, konsola wyposażona w chłodzony schowek, elektrochromatyczne lusterko wsteczne i czujniki cofania.
Ford Ranger - cennik Ford Ranger - cennik
Piotr Kozłowski
ZOBACZ TAKŻE: