Insignia OPC po tuningu ekstremalnym

Jest tuning i jest.. tuning. Niemiecka firma MR Car Design postanowiła zaproponować właścicielom Insigni iście szalony pakiet modyfikacji

Opel Insignia w wersji przełajowej

Tuner doszedł do wniosku, że w fabrycznym pakiecie aerodynamicznym Insigni OPC jest do twarzy i postanowił tego aspektu auta w ogóle nie zmieniać. Zafundował za to sportowemu sedanowi regulowane, gazowe zawieszenie firmy Reil Performance. Dzięki niemu, w najniższym położeniu, tylne opony niemal w całości chowają się w nadkolach. Żeby nie było zbyt komfortowo, auto otrzymało też 20-calowe obręcze kół (szerokość 8,5 cala na przedniej i 9,5 cala na tylnej osi) oraz "naleśniki" o profilu 30. Założymy się, że niemiecki tuner nie będzie miał wielu zgłoszeń z naszego kraju.

Przy okazji tuner podkręcił również drzemiące pod maską, 325-konne V6. Po kuracji wzmacniającej (m.in. przeprogramowane ECU silnika, mniej restrykcyjny układ wydechowy oraz dolot firmy K&N), benzynowy silnik o pojemności 2,8 litra oferuje moc 375 koni mechanicznych oraz 495 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Nie wiemy, jakimi osiągami może pochwalić się auto po zabiegu, ale już fabryczne OPC potrafi rozpędzić się do setki w czasie 5,8 sekundy.

I jak Wam się podoba ostra Insignia po tuningu MR Car Design? W podjęciu decyzji może pomóc wizyta w naszej galerii.

Bartosz Sińczuk

ZOBACZ TAKŻE:

Opel Insignia po zmianach

Opel Insignia 1.4 Turbo

Opel Insignia - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA