Bolonia 2011 | Atrakcyjne 500-ki

W Bolonii Fiat pokaże, że wciąż uważa mnożenie wersji specjalnych za najlepszą promocję zarówno dla modelu 500, jak i marki Abarth
Abarth 500 - reklamaNajlepsza reklama Abartha?

Gorące Abarthy dla Europy

Abarth przedstawi w Bolonii (3-11 grudnia) trzy nowe propozycje, w tym dwa oparte na modelu 500. Noszą nazwy 595 Turismo i 595 Competizione i są skierowane do klientów szukających wyjątkowego samochodu sportowego. Pierwszy z nich ma zautomatyzowaną skrzynię biegów, dwubarwne nadwozie i opcjonalnie może być zamówiony w wersji C (ze składanym dachem). Każdy 595 standardowo wyjeżdża z fabryki na 17-calowych kołach i z kompletem znaczków podkreślających wyjątkowość wersji specjalnych. Pod maską pracuje silnik T-Jet 1.4 Turbo o mocy 160 KM zapewniający przyspieszenie do 100 km/h w 7,4 sek. Model Competizione różni się od Turismo dość znacznie. Silnik jest ten sam, ale współpracuje z ręczną skrzynią, nadwozie jest w jednym kolorze, a felgi dbają o bardziej agresywny wygląd auta. Także wewnątrz widać, patrząc choćby na kubełkowe fotele, że Competizione jest bardziej sportowy.

Kolejną nowością Abartha jest model Punto Scorpione. Bazuje na modelu esseesse i powstanie w liczbie 99 sztuk. Pod maską umieszczono znany silnik MultiAir 1.4 Turbo o mocy 180 KM zapewniający przyspieszenie do 100 km/h w 7,5 sek. To co wyróżnia Scorpione, to m.in. specjalny lakier Scorpione Nero, szerokie czarne matowe pasy biegnące od grilla do tylnej klapy, czarne koła, żółte zaciski hamulców, a w środku fotele wykończone alcantarą i skórzana kierownica. Wraz z samochodem Abart pokaże Abarth Nitro, specjalny pakiet zimowy obejmujący koła z oponami zimowymi, deskę snowboardową z bagażnikiem do jej przewożenia.

Fiaty 500C dla USA

Sprzedaż Fiata 500 w USA nie idzie zbyt dobrze, więc Fiat wysyła za Ocean coraz więcej wersji specjalnych. Najnowsze propozycje to 500 i 500C w wersji Nation (narodowy). Wyróżnia je specjalny lakier i lusterka pomalowane na kolor flagi USA.

Drugim wabikiem Fiata ma być wersja Gucci, która pojawia się w reklamach razem z Jennifer Lopez.

 

 

Marcin Lewandowski


ZOBACZ TAKŻE:

Salon Frankfurt 2011 | Trzy nowe Abarthy

Pracownicy Fiata wynieśli części za milion euro?

Abarth - ogłoszenia

Więcej o: