Jaki napęd jest najlepszy? Kiedy Audi kupiło Lamborghini atutem nowych modeli był napęd na cztery koła. Trudno dyskutować z takimi argumentami jak bezpieczne zachowanie na śliskich nawierzchniach. Ale w ekskluzywnych edycjach dla purystów napęd na tylne koła stał się atrakcją. Wystarczy wspomnieć Gallardo w wersji Valentino Balboni . Teraz pojawił się Spyder z napędem wyłącznie na tylne koła.
Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder to samochód przeznaczony dla bardzo specyficznej grupy klientów, którzy uwielbiają prowadzić samochód i cenią podróżowanie z otwartym dachem - mówi szef Lamborghini Stephan Winkelmann
Nowe Gallardo napędza silnik V10 5.2-litra, który produkuje 550 KM. Inżynierowie dostroili również zawieszenie do napędu na tylne koła. Rasowe Gallardo waży 1520 kg, przyspiesza do setki w 4.2 s i rozpędza się do 319 km/h. Szczepan Mroczek
ZOBACZ TAKŻE: