W Europie tego typu auta nie są już oferowane od dłuższego czasu, ale Trailblazer nie powstał z myślą o równych i wyasfaltowanych drogach Starego Kontynentu, ani nawet Stanów Zjednoczonych. Dubai, miejsce prezentacji nowego SUV-a GM zdradza pierwszy docelowy rynek dla tego auta, Bliski Wschód. Produkcja, która rozpocznie się na początku przyszłego roku, zlokalizowana będzie w Tajlandii. Azja południowo-wschodnia to drugi region niezwykle istotny dla nowego Trailblazera.
Konstrukcję oparto o podwozie ramowe Chevroleta Colorado. Różnica polega na zastosowaniu nadwozia typu kombi i rezygnacji z podstawowych kompletacji wyposażenia. Można przyjąć z duzym prawdopodobieństwem, że pod maskę trafią Diesle znane z Colorado, o poj. 2,5 l (150 KM) i 2,8 l (180 KM).
Główną konkurencję dla Chevroleta Trailblazer będzie stanowić Toyota Fortuner , bazująca na pickupie Hilux.
Marcin Lewandowski
ZOBACZ TAKŻE: