Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Europejski Chevrolet Camaro | Galeria
O cenach Chevroleta Camaro w Polsce już pisaliśmy, podobnie jak o pierwszych wrażeniach zza kierownicy. Przypomnijmy, że "kucyk" trafi do Europy z silnikiem V8 o pojemności 6,2 litra i ręczną lub automatyczną skrzynią biegów (obydwie mają po sześć przełożeń). Pierwszy wariant (LS3) generuje 432 KM przy 5900 obr./min i 569 Nm przy 4600 obr./min, drugi zaś (L99) - 405 KM przy 5900 obr./min i 556 Nm przy 4300 obr./min. Efekt? Odpowiednio, 5,2 lub 5,4 s do setki i prędkość maksymalna 250 km/h.

45 lat Chevroleta Camaro
Amerykańscy inżynierowie przyznają, że zużycie paliwa nie było priorytetem podczas projektowania Camaro. O jego niższy apetyt dba jednak system odłączania cylindrów (oszczędność do 7,5 proc.). Wersja z ręczną skrzynią potrzebuje średnio 14,1 litra, a automat - 13,1 litra 95-ki na każde pokonane 100 km.
"Europejskie" Camaro bazuje na amerykańskiej wersji 2SS, otrzymało jednak sztywniejsze zawieszenie z nowymi stabilizatorami (o średnicy 23 mm z przodu i 24 mm z tyłu). Auto porusza się na 20-calowych obręczach z oponami Pirelli P Zero, a za wytracanie prędkości odpowiadają czterotłoczkowe zaciski Brembo.
Zapraszamy do galerii europejskiej wersji Chevroleta Camaro.
Marcin Sobolewski
ZOBACZ TAKŻE:
Chevrolet Camaro posłuży w Indianapolis 500
-
Pierwszy dzień obowiązkowej jazdy na suwak. Przez cały dzień obserwowaliśmy błędy kierowców. Mamy pięć ważnych wniosków
-
Jazda na suwak i korytarz życia obowiązkowe od 6 grudnia. Droga do pracy teoretycznie będzie wyglądać zupełnie inaczej
-
Samochód podpowie kierowcy kiedy zmieni się światło. To dopiero projekt, ale ma szanse się sprawdzić
-
Autostrada A2 rusza na wschód. Pierwszy z trzech odcinków między Mińskiem a Siedlcami coraz bliżej
-
Kierowca skody robił zdjęcia policjantom, ci zatrzymali go do kontroli. Okazało się, że jest pijany
- "Bezwypadkowy", "pierwszy właściciel", czyli jak nie dać się nabrać sprzedawcy
- Renault Clio 1.3 TCe - opinie, test, spalanie. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
- W taką pogodę na drogach często pojawia się czarny lód. Jak uniknąć niebezpieczeństwa?
- Opony do samochodów elektrycznych - gdzie jest granica pomiędzy tworzeniem opony o małym oporze toczenia, a właściwościami jezdnymi?
- Power of Choice, czyli jak nie dać się zwariować w czasach elektromobilności
Forum
- Opony zimowe czy wielosezonowe (28)
- Mam nadzieję, że 3ci pas nie powstanie. (12)
- bliskie spotkania III stopnia (7)
- trzepanie kasy za brak OC (22)
- OT - pytanie o władzę Prezesa NIK (20)
- OT - płacz to chyba jest teraz? (19)
- Ponad 200 osób ginie w Polsce rocznie na pasach (49)
- OT - dziś orzeczenie SN w sprawie "wyroku" TSUE (22)
- Masło orzechowe (50)
- Ferrari 488 GTB od 1-go wlasciciela Full opcja (24)