Czarne nadwozie ozdobione złotymi wstawkami, czerwone zaciski hamulcowe i obudowy lusterek bocznych i złote obręcze kół nawiązują do schematu kolorystycznego bolidu, którym jeszcze nie tak dawno jeździł Robert Kubica.
Chociaż wyglądem auto odwołuje się do surowych wyścigówek, wyposażone jest we wszystkie opcjonalne elementy oferowane przez Lotusa. Na liście wyposażenia znajdują się m.in. zamszowo-skórzana tapicerka z czerwonymi przeszyciami, obszyta skórą kierownica, duży dotykowy panel nawigacji, tempomat, tylna czujniki parkowania i kamerę cofania.
W Lotusie uznali najwyraźniej, że Evora S jest wystarczająco mocna i szybka, bo silnik pozostał nietknięty. Umieszczone z tyłu, mechanicznie doładowane V6 o pojemności 3,5 l oferuje kierowcy seryjne 350 koni mechanicznych i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Do setki auto rozpędza się w 4,8 sek. i potrafi gnać z prędkościami dochodzącymi do 277 km/h.
Lotus zbuduje tylko trzy egzemplarze limitowanej Evory. Za każdy trzeba będzie zapłacić równowartość 69 950 funtów.
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE: