Renault Fluence | Długi dystans - 13 620 km

Nasze redakcyjne Renault Fluence zjeździło już całą Polskę, od Mazur po Bieszczady. W ciągu 13 tysięcy kilometrów nie odnotowaliśmy żadnej awarii

W poprzednich odcinkach:
Renault Fluence - powitanie
Renault Fluence - docieranie silnika
Renault Fluence - 4 100 km
Renault Fluence - 10 312 km

Przestronne wnętrze Flu (nie mylić z grypą) nadal pachnie nowością, jego silnik pracuje bardzo cicho, a "kanapowe" zawieszenie uspokaja nasze zmysły - szczególnie po przesiadce z czarnej Fabii. Przyzwyczailiśmy się już, że układ kierowniczy i dźwignia zmiany biegów nie przepadają za szybkimi ruchami, do zamykania klapy służy ramka tablicy rejestracyjnej (w klapie brakuje jakiegokolwiek uchwytu), a obsługa nawigacji pilotem to zadanie dla wyjątkowo cierpliwych. Czasami prościej byłoby skorzystać ze zwyczajnego atlasu. Zużycie paliwa - przy sporym udziale jazdy miejskiej - spadło do 9,7 l/100 km.

Szanownych Czytelników informujemy, że test wciąż trwa, a Flu zamierzamy przejechać jeszcze co najmniej kilkanaście tysięcy kilometrów. W międzyczasie będziemy informować Was o wrażeniach z eksploatacji. Zapraszamy do galerii zdjęć z redakcyjnych wypraw za kierownicą Renault Fluence i dziękujemy za lekturę.

Renault Fluence 2.0 16V | Kompendium

Nadwozie 4-drz., 5-os.
Silnik benzynowy R4, 1997 ccm
Moc 140 KM przy 6 000 obr./min
Moment 195 Nm przy 3 750 obr./min
Skrzynia 6-biegowa, manualna
Napęd na przednie koła
Wymiary 461,8 x 180,9 x 147,9 cm
Rozstaw osi 270,2 cm
Opony 205/55 R17
Masa własna 1260 kg
Poj. bagażnika 530 l
Przysp. 0-100 km/h 9,9 s
Śr. spalanie (dane fabr.) 7,9 l/100 km
V maks. 200 km/h
Cena 81 100 zł


Marcin Sobolewski

ZOBACZ TAKŻE:

Renault Fluence 1.5 dCi - TEST

Renault Fluence w Polsce - CENY

Renault - ogłoszenia

Więcej o: