Megane RS z większą dawką pieprzu

Szczęśliwcy, którzy mieli okazję jeździć Megane RS 250 Cup zgodnie twierdzą, iż jest to jeden z najlepszych hot hatchy na rynku. Mimo to, jeden z brytyjskich tunerów (RS Tuning) postanowił... poprawić sportowego Francuza

Renault Megane RS 265 Trophy

Może nie do końca poprawić, a doprawić. Na przygotowany przez angielskich speców Stage 2 składa się większy, aluminiowy intercooler firmy Forge Motorsport, przeprogramowane ECU oraz wyczynowy układ wydechowy Millteka (ze sportowym katalizatorem lub bez niego). Efekt? Turbodoładowane, 2-litrowe serce sportowej Meganki oferuje kierowcy 320 KM (przy 5500 obr./min.) oraz 488 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 3250 obrotów). To odpowiednio o 70 KM i 148 Nm więcej niż w przypadku seryjnego RS 250 Cup.

Tuner nie chwali się w jakim stopniu modyfikacje poprawiły osiągi, ale zapewnia, że kierowca będzie doświadczał niesamowitych emocji. Żeby się o tym przekonać, oprócz sportowej wersji Megane, trzeba dodatkowo posiadać 2199 funtów (wersja bez katalizatora) lub 2499 funtów jeśli po zabawie na torze chcielibyśmy legalnie wyjechać na ulicę.

Bartosz Sińczuk

ZOBACZ TAKŻE:

Renault Megane CC - TEST

Renault Megane CC i GT - GALERIA

Renault Megane - ogłoszenia

Więcej o: