Sukces BMW i3 oraz i8

Sprzedaż samochodów elektrycznych to trudny biznes. Ale BMW odniosło sukces zanim ich auta elektryczne trafiły do salonów
Galeria tygodnia | BMW 235i CoupeGaleria tygodnia | BMW 235i Coupe

BMW i3 to samochód rewolucyjny. Po raz pierwszy w modelu seryjnym zastosowano włókno węglowe zatapiane w tworzywie sztucznym (CFRP). Tam, gdzie trzeba było zastosować elementy metalowe wykorzystano stopy aluminium. Klient ma do wyboru wersję w pełni elektryczną, lub hybrydową, w której dodano niewielki silnik spalinowy odpowiedzialny za doładowywanie akumulatorów w razie potrzeby. Do tego atrakcyjna cena - oczywiście na tle innych modeli elektrycznych - spowodowała spore zainteresowanie klientów.

Sprawdź polskie ceny BMW i3

Produkcja seryjna BMW i3 rozpoczęła się w fabryce w Lipsku 18 września 2013 roku. Pierwsze auta jeszcze nie dotarły do klientów, a BMW zdążyło już zebrać ponad 10 tys. zamówień. Rozważając zakup i3 warto się pospieszyć, gdyż czas oczekiwania może się w najbliższym czasie jedynie wydłużyć.

W przypadku BMW i8 jest jeszcze lepiej, z punktu widzenia monachijskiej firmy. Chociaż sprzedaż ma się rozpocząć w połowie 2014 roku, całą produkcja przewidziana na przyszły rok została już... wyprzedana. Chcąc kupić to auto trzeba liczyć się z dostawą w 2015 roku.

BMW 116i | Test | Niemiecka sztuka uwodzeniaBMW 116i | Test | Sztuka uwodzenia

Więcej o:
Komentarze (2)
Sukces BMW i3 oraz i8
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • remo39

    Oceniono 16 razy 8

    > Pierwsze auta jeszcze nie dotarły do klientów, a BMW zdążyło już zebrać ponad 10 tys. zamówień.

    Jak Dreamliner.
    --
    parada karzełków

  • agap.e

    Oceniono 1 raz 1

    Włókno węglowe zatapiane w tworzywie sztucznym (CFRP).Gdzie go wyklepie jak mi ktoś wjedzie w tyłek?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX