Ten SUV sport ma w genach. Lexus NX w korzystnej cenie

01.10.2019 15:54
Lexus NX sport ma w genach. Nie tylko świetnie się prowadzi, lecz również rewelacyjnie wygląda. Do tego oferuje bardzo bogate wyposażenie standardowe i korzystną cenę.

Wyrazisty design

Lexus wygląda nieszablonowo. To bez dwóch zdań jeden z najładniejszych SUV-ów obecnie oferowanych na rynku. Wygląda zgrabnie, choć może pochwalić się sporymi gabarytami. Karoseria mierzy 463 centymetry długości, 213 szerokości (z lusterkami) i 164,5 wysokości. Klientom pozostawiono też spore możliwości personalizacji. Do wyboru oddano 12 lakierów nadwozia, a także felgi ze stopów lekkich w rozmiarze 18 cali.

W wersji F Sport wyróżnia się potężnym grillem, przewidzianym tylko dla tej wersji, nakładkami progowymi, a także w pełni diodowymi, aktywnymi reflektorami.

Komfort i dodatki rangi premium

Lexus postawił na materiały z najwyższej półki. Możemy liczyć na drewniane lub aluminiowe panele, a także wysokiej jakości skórzane poszycia. Atrakcyjny projekt deski rozdzielczej to nie wszystko. W specyfikacji F Sport Edition już w standardzie otrzymujemy zestaw luksusowych udogodnień. To między innymi:

- Elektryczna regulacja przednich foteli w 8 kierunkach

- Czarna podsufitka

- Wstawki wzorowane włóknem węglowym

- Aluminiowe nakładki pedałów

- Wysokiej klasy system multimedialny z nawigacją i kamerą cofania

- Elektrycznie otwierana i zamykana pokrywa bagażnika

Sport ma w genach

F Sport Edition to nie tylko bogactwo luksusowych dodatków, lecz również sportowy układ jezdny w udany sposób korelujący z wysokim komfortem. Auto wyposażono w sportowe, utwardzone zawieszenie, dzięki czemu pokonywanie zakrętów na granicy przyczepności będzie wyjątkowym przeżyciem. W trosce o bezpieczeństwo, konstruktorzy dołożyli rozpórki przedniego i tylnego zawieszenia.

NX może być zasilany konwencjonalnie lub ekologicznie - hybrydowo. Pierwsza opcja to 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 238 KM i 350 Nm dostępnych w przedziale 1650-4000 obr./min. Występuje z napędem na obie osie, a także automatyczną przekładnią. Do setki przyspiesza w 7,1 sekundy i rozpędza się do 200 km/h (ograniczenie elektroniczne).

Dużo klientów decyduje się jednak na wariant hybrydowy. Nic dziwnego, bowiem generuje aż 197 KM mocy systemowej, a jednostka elektryczna ma 270 Nm osiąganych już od najniższej prędkości obrotowej. Taki tandem pozwala przyspieszyć do setki w 9,2 sekundy i zużywać w cyklu miejskim zaledwie 5,1 litra benzyny na 100 kilometrów. Imponująca jest też elastyczność. Lexus potrzebuje zaledwie 7 sekund, by przyspieszyć od 80 do 120 km/h.

Taka okazja może się nie powtórzyć

Lexus oferuje ogromne możliwości personalizacji, dynamiczne silniki, przestronne wnętrze i wysokiej próby materiały wykończeniowe. W wersji F Sport Edition przypadnie do gustu kierowcom z żyłką sportowca. Ponadto wersja ta została objęta bardzo korzystną ofertą. Program finansowy SMARTPLAN jest elastyczny, więc każdy z łatwością dopasuje warunku programu do własnych możliwości.