Zmian nie jest dużo, ale wystarczą, by nadać dość zwyczajnemu modelowi Fiata charakteru. Najważniejszą zmianą są nowe felgi. Lakierowane w kolorze czarnym i srebrnym obręcze skrywają za sobą czerwone zaciski hamulcowe. Dach, obudowy lusterek, słupki, listwy wypełniające atrapę chłodnicy i obudowa świateł przeciwmgielnych zostały polakierowane na czarno. Wszystkie wprowadzone zmiany wyglądają najlepiej w połączeniu z kontrastującym, białym lakierem.
Modyfikacji nie zabrakło również we wnętrzu. Tu odnajdziemy skórzaną tapicerkę i deskę rozdzielczą z elementami udającymi włókno węglowe. Melomanów ucieszy wiadomość o nowym systemie audio, w którego skład wchodzi osiem głośników i subwoofer.
Fiata Bravo Street będzie można zamówić z dwoma silnikami - 1.4-litrowym benzyniakiem T-Jet i wysokoprężnym MultiJetem o pojemności 1.6 litra. Na razie nie wiadomo, ile kosztują wymienione wyżej modyfikacje. Oficjalna premiera nowej wersji Fiata Bravo odbędzie się na Salonie Samochodowym w Genewie.
Fiat Bravo Street Fiat Bravo Street, fot. Fiat
Piotr Kozłowski
ZOBACZ TAKŻE: