Wyniki, dane techniczne

Wyniki, dane techniczne

WYNIKI plusy + własności jezdne + jednostka napędowa + cena minusy - komfort jazdy - materiały użyte do wykończenia wnętrza dane techniczne Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, turbodiesel, z bezpośrednim wtryskiem common rail, o pojemności 1870 cm3 Moc maksymalna: 115 KM (85 kW) przy 4000 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 265 Nm przy 1800 obr./min Napęd: na koła przednie Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - tarcze Ogumienie: 195/60 R 15 Średnica skrętu: 11,4 m Masa własna: 1260 kg Wymiary: 4475x1710x1410 mm Rozstaw osi: 2550 mm Pojemność bagażnika: 460 l Pojemność zbiornika paliwa: 60 l Prędkość maksymalna: 195 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,4 s Zużycie paliwa: (EC/93/116): miejskie - 7,2 l/100 km; pozamiejskie - 4,4 l/100 km; połączone - 5,4 l/100 km Cena: 69 700 zł (z 21.09.2001 r.) Konkurencja: Citroen C5 HDi, Ford Mondeo TDdi, Peugeot 406 HDI, Toyota Avensis D4-D, Volvo S40 TD, VW Passat TDi ocena końcowa Taka wewnętrzna konkurencja mnie się podoba. MOIM ZDANIEM Nie przepadam za dieslami, wolę silniki benzynowe, ale jeśli miałbym wybierać między GDI a DI-D, nie zastanawiałbym się długo. Carisma DI-D przypadła mi do gustu znacznie bardziej niż GDI.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.