Wyniki, dane techniczne

Wyniki, dane techniczne

WYNIKI plusy + własności jezdne + jakość wykończenia minusy - są lepsze diesle na rynku dane techniczne Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, turbodiesel, z bezpośrednim wtryskiem, o pojemności 1998 cm3 Moc maksymalna: 115 KM (85 kW) przy 4000 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 280 Nm przy 1900 obr./min Napęd: na koła przednie Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - tarcze Ogumienie: 205/55 R 16 Średnica skrętu: 11,1 m Masa własna: 1416 kg Wymiary: 4731x1812x1429 mm Rozstaw osi: 2754 mm Pojemność bagażnika: 500/1370 l Pojemność zbiornika paliwa: 56 l Prędkość maksymalna: 195 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,6 s Zużycie paliwa (EC/93/116): miejskie - 8,2 l/100 km; pozamiejskie - 4,6 l/100 km; połączone - 5,9 l/100 km Cena: 90 900 zł (Trend - 81 900 zł) (z 21.09.2001 r.) Konkurencja: Citroen C5 HDi, VW Passat TDI ocena końcowa Dobry, ale nie najlepszy. MOIM ZDANIEM Wszystko wskazuje na to, że po unowocześnieniu będzie to jeden z najlepszych na świecie silników Diesla (o średniej pojemności skokowej).

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.