Wyniki, dane techniczne

Wyniki, dane techniczne

WYNIKI plusy + oszczędny i dynamiczny silnik + wygodne miejsce kierowcy + ciche wnętrze minusy - wąski otwór bagażnika - mało miejsca na nogi dla pasażerów siedzących z tyłu - małe zewnętrzne prawe lusterko dane techniczne Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, turbodoładowaniem i intercoolerem, o pojemności 1896 cm3 Moc maksymalna: 110 KM (81 kW) przy 4150 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 235 Nm przy 1900 obr./min Napęd: na koła przednie Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył tarcze, ABS Ogumienie: 195/65 R 15 Średnica skrętu: 11,2 m Masa własna: 1270 kg Wymiary: 4440 x 1740 x 1440 mm Rozstaw osi: 2515 mm Pojemność bagażnika: 500 l Pojemność zbiornika paliwa: 50 l Prędkość maksymalna: 193 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,1 s Elastyczność (bieg): z 60 do 100 km/h (4): 9,0 s, z 80 do 120 km/h (5): 12,6 s Droga hamowania: ze 100 do 0 km/h: 41,3 m Średnie testowe zużycie paliwa: 6,1 l/100 km Cena: 82 000 zł (z 26.02.2001 r.) Konkurencja: Skoda Octavia, VW Bora, Renault Megane II Classic ocena końcowa Oszczędny i wygodny. MOIM ZDANIEM Seat Toledo 1.9 TDi przypomina transatlantyk: przebędzie szmat drogi, można spodziewać się po nim żywotności morskiej jednostki, a na dodatek spali naparstek paliwa.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.