Dane techniczne

Dane techniczne

DANE TECHNICZNE LEXUS IS 300 SPORTCROSS MERCEDES-BENZ C320T Silnik: rzędowy, 6-cylindrowy, 24-zaworowy, o pojemności 2997 cm3 widlasty, 6-cylindrowy, 18-zaworowy, o pojemności 3199 cm3 Moc maksymalna: 214 KM (158 kW) przy 5800 obr./min 218 KM (161 kW) przy 5700 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 288 Nm przy 3800 obr./min 310 Nm przy 3000 obr./min Prędkość maksymalna: 230 km/h 242 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,0 s 7,8 s Skrzynia biegów: 5-stopniowa, automatyczna 5-stopniowa, automatyczna Napęd: na koła tylne na koła tylne Wymiary: 4505x1725x1430 mm 4541x1728x1466 mm Rozstaw osi: 2670 mm 2715 mm Masa własna: 1577 kg 1626 kg Pojemność bagażnika: 480/1050 l 470/1384 l Ładowność: 413 kg 494 kg Pojemność zbiornika paliwa: 70 l 62 l Hamulce: tarcze wentylowane, ABS tarcze wentylowane, ABS Ogumienie: przód tył 215/45 R 17 225/45 R 17 205/55 R 16 205/55 R 16 e k o n o m i a Testowe zużycie paliwa: 12,8 l/100 km 12,6 l/100 km Cena: 37 200 euro (w Niemczech, z 19.03.2002 r.) 182 927 zł (z 19.03.2002 r.) Gwarancja: 3 lata lub 100 tys. km 2 lata lub 100 tys. km WYNIK LEXUS IS 300 SPORTCROSS MERCEDES-BENZ C320T

nadwozie

4

5

wnętrze

3

5

silnik

5

4

jazda i komfort

4

3

koszty

3

3

podsumowanie

19

20 MÓJ WYBÓR Mercedes wygrał 1 punktem. Nic dziwnego - Klasa C ma bardzo niewiele wad. Lexus również w bardzo dobrej formie - świetnie się prowadzi, ciekawie wygląda i ma znakomity silnik. Oby więcej takich samochodów made in Japan. Najchętniej kupiłbym Klasę C (komfort i wnętrze) z silnikiem i układem kierowniczym Lexusa.

Copyright © Agora SA