Gazeta.pl > Moto >  WysokieObroty

MERCEDES-BENZ A 140 - TEST 30 000 km

Tekst: MARTIN ŚLIWA; Zdjęcia: DANIEL RATOWSKI
25.02.2002 19:48
A A A
Mercedes to jedna z najbardziej prestiżowych marek świata. Dla wielu nie ma nic bardziej satysfakcjonującego jak zaparkować któryś z modeli ze Stuttgartu w swoim garażu. Ta marka sławę zawdzięcza jakości i trwałości produktów. Czy najmniejszy i najtańszy model z gwiazdą na masce temu sprosta?
Mercedes-Benz A 140 będzie nam towarzyszył przez 30 tys. km. Do testu długodystansowego wybraliśmy najsłabszą wersję Klasy A. Po pierwsze to jeden z najchętniej kupowanych małych Mercedesów w naszym kraju. Po drugie, chcemy się przekonać, czy nawet najmniejszy i najtańszy model ze Stuttgartu to prawdziwy Mercedes.

Na polskim rynku Klasa A w...
Zostało‚ jeszcze 92% treści.

Artykuł zamknięty. Wykup kod i wpisz go w pole Kod dostępu.

Usługa Cena Rodzaj płatności
Dostęp do 1 artykułu 2,46 zł brutto (z VAT) Wyślij SMS o treści GA na nr 7268 »
Płatność online »
Dostęp do 3 artykułów 4,92 zł brutto (z VAT) Wyślij SMS o treści GA na nr 7468 »
Płatność online »
Dostęp do 10 artykułów 12,10 zł brutto (z VAT) Płatność »
Zasady udostępniania Archiwum Portalu Gazeta.pl: Usługę świadczy Agora SA
ZOBACZ TAKŻE
Dodaj swój komentarz:
Autor:
Login / Pseudonim: Hasło:
Komentuj pod pseudonimem jako Gość lub zaloguj się
| Załóż konto
Komentarz:
2007, 26 000 PLN
2010, 170 399 PLN
2013, 59 900 PLN
2007, 108 900 PLN

Która hybryda jest najlepsza?

  • 40%

    LaFerrari (494)

  • 32%

    McLaren P1 (398)

  • 27%

    Porsche 918 (337)

Liczba oddanych głosów: 1229