Dane techniczne, wyniki

Dane techniczne, wyniki

DANE TECHNICZNE VW POLO 1.2 12V 3d [1.4 TDI 5d] Silnik: rzędowy, 12-zaworowy, 3-cylindrowy, z wielopunktowym wtryskiem paliwa, o pojemności 1198 cm3 [rzędowy, 12-zaworowy, 3-cylindrowy, z pompowtryskiwaczami i turbosprężarką o pojemności 1422 cm3] Moc maksymalna: 65 KM (47 kW) przy 5400 obr./min [75 KM (55 kW) przy 4000 obr./min] Maksymalny moment obrotowy: 112 Nm przy 3000 obr./min [195 Nm przy 2200 obr./min] Napęd: na koła przednie Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - bębny [tarcze wentylowane], ABS Ogumienie: 165/70 R 14 Średnica skrętu: 10,6 m Masa własna: 1015 kg [1135 kg] Wymiary: 3897x1650x1465 mm Rozstaw osi: 2460 mm Pojemność bagażnika: 270/1030 l Pojemność zbiornika paliwa: 45 l Prędkość maksymalna: 162 km/h [170 km/h] Przyspieszenie 0-100 km/h: 14,9 s [13,6 s] Zużycie paliwa (EC/93/116): miejskie - 7,6 l/100 km [5,6 l/100 km] pozamiejskie - 5,1 l/100 km [4,0 l/100 km] połączone - 5,9 l/100 km [4,5 l/100 km] Cena: 23 372 DM [27 235 DM] (w Niemczech, z 15.11.2001 r.) Konkurencja: Fiat Punto, Peugeot 206, Renault Clio, Toyota Yaris MOIM ZDANIEM Nowe Polo to dobry samochód, przestronny, porządnie zrobiony i bezpieczny. Poprzeczka w klasie B znów została podniesiona. Czy za kilkanaście lat małe auta miejskie będą wyglądały jak minivany? Mam nadzieję, że nie.

Copyright © Agora SA