Polacy pokochali Infiniti?

Warszawski salon marki Infiniti - jedyny w Polsce - sprzedał w ciągu pięciu miesięcy działalności 110 samochodów. To trzeci wynik w Europie a biorąc pod uwagę, że sieć Infiniti w Hiszpanii liczy cztery salony, a we Włoszech dwa, okazuje się, że warszawski salon wyrósł na europejskiego lidera sprzedaży

- Nie delektujemy się sukcesem, bo przecież sieć Infiniti w Europie wciąż nie jest pełna, brakuje jej m.in. na rynku niemieckim - studzi emocje Grzegorz Szczypior, menadżer generalny Infiniti w Polsce. - Ale nie ulega wątpliwości, że samochody Infiniti przypadły Polakom do gustu - dodaje.

Grzegorz Szczypior przypomina też, że pierwotne optymistyczne założenia mówiły o sprzedaży w Polsce 200 aut do końca bieżącego roku. Dlatego też dealerzy z innych krajów spoglądają na Infiniti Warszawa z coraz większym zaciekawieniem jako na salon, który w ciągu kwartału wykonuje półroczny plan sprzedaży.

Co ciekawe - najchętniej kupowanym w Polsce modelem jest FX (najdroższy w ofercie, kosztujący od 228 400 zł SUV), ale z miesiąca na miesiąc rośnie udział w sprzedaży modeli EX37 i G37 (zarówno w wersji sedan, jak i coupe).

Potwierdza się więc stara prawda, że kryzys nie ima się rynku dóbr luksusowych.

Copyright © Agora SA