Samochód Roku Playboya 2009

Na jakie auto najlepiej podrywać? Jakie będzie dobre dla playboya-biznesmena? Którym wybrać się w trasę, a którym na tor, trochę poszaleć? Nasi koledzy po fachu wybrali...
Jak co roku specjaliści branży motoryzacyjnej zebrali się, by wspólnie wybrać najlepsze ich zdaniem modele samochodów magazynu "Playboy". W kilku kategoriach wyłoniono zwycięzców - samochody wyjątkowe, zaskakujące, piękne i luksusowe.

W skład jury weszli: znany dziennikarz i entuzjasta motoryzacji Włodzimierz Zientarski jako przewodniczący, rajdowy mistrz Europy, trzykrotny mistrz Polski Krzysztof Hołowczyc, wielokrotny zwycięzca rajdowych samochodowych Mistrzostw Polski Andrzej Koper, znany komentator sportów samochodowych i dziennikarz Andrzej Borowczyk, a także dziennikarze motoryzacyjni "Playboya" (Rafał Jemielita i Marcin Klimkowski jako sekretarz).

Nie obyło się bez sporów, które zawsze towarzyszą naszym obradom. To kłótnie przyjaciół, którzy znają się od lat. Mają swoje ulubione marki, typy nadwozia, charakterystyki pracy silnika, na co innego zwracają uwagę i co innego promują w myśleniu o motoryzacji - opisują członkowie jury swoje obrady.

Oto lista zwycięskich aut:

- tytuł Samochód "Playboya" 2009 zdobyło BMW Serii 7.

- "Moc wrażeń" zapewnia zdaniem jury Lexus IS-F,

- "Luksus i sport" reprezentował Porsche Panamera,

- "Najlepszym autem dla dziewczyny playboya" będzie zdaniem specjalistów Alfa Romeo MiTo,

- "Najlepszym autem dla rodziny playboya" będzie Opel Insignia SW,

- "Najlepszym autem dla młodego playboya" będzie Seat Ibiza Cupra,

- "Auto z seksem" to Renault Laguna Coupe,

- "Auto na każdą drogę" to Volvo XC60,

- "Znakiem czasów" okazała się Kia Soul,

- "Styl i piękno" reprezentowała Mazda MX-5,

- "Auto legenda" to Land Rover Defender,

- wyróżnienie specjalne otrzymał motocykl Suzuki GSX-R1000.