O bezpieczeństwie drogowym w radiu i telewizji

Kampania Akademia Bezpiecznego Samochodu nieustannie edukuje kierowców na temat wpływu stanu technicznego pojazdu na jego bezpieczeństwo. Tym razem przygotowano kampanię telewizyjną i radiową.
Już na początku września rusza kampania telewizyjna Akademii Bezpiecznego Samochodu. Na antenie TVP1 i TVP2 widzowie będą mogli obejrzeć spot, który ma uświadamiać bezpośredni związek pomiędzy stanem technicznym pojazdów poruszających się po drogach a bezpieczeństwem. Kampania telewizyjna Akademii Bezpiecznego Samochodu porusza dotąd pomijaną, a niezwykle istotną przyczynę wypadków na polskich drogach. Co więcej - edukacja polskich kierowców jest niezbędna także dlatego, że tylko co czwarty z nich jeździ do warsztatu samochodowego profilaktycznie. Pozostali korzystają z usług mechanika dopiero wtedy, kiedy samochód jest już zepsuty.

Również we wrześniu będzie miała miejsce już po raz drugi kampania spotowa w 6 lokalnych stacjach radiowych - w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Krakowie oraz w Trójmieście.

Patronat honorowy nad działaniami Akademii Bezpiecznego Samochodu objęła Federacja Konsumentów, a patronat merytoryczny - Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, z którymi tworzony jest Raport Akademii Bezpiecznego Samochodu.