Lifting A8

Zmiany zewnętrzne we flagowym okręcie Audi są niewielkie - nieco inny kształt lusterek ze zintegrowanymi kierunkowskazami, nowe światła przeciwmgielne, tylne światła LED i większy wybór kolorów nadwozia i wnętrza. Ale to nie wszystko.
W nowej wersji układ kierowniczy jest bardziej precyzyjny, natomiast zawieszenie pneumatyczne szybciej reaguje na sytuację na drodze. Zadbano także o niższy poziom hałasu. Klient może teraz zamówić nie tylko system ostrzegający przed pojazdami znajdującymi się w tzw. martwym polu, ale także dbający o to, abyśmy zawsze włączali kierunkowskaz podczas zmiany pasa. Dla oszczędnych i tych dbających o środowisko Audi przygotowało silnik 2,8 FSI V6 o mocy 210 KM, który spala średnio 8,3 litra i emituje zaledwie 199 gramów dwutlenku węgla na kilometr. To najlepszy wynik w klasie.