Suzuki Ignis 1.3i VVT 4x4 Snow White

Idzie zima, zainteresowani kupnem nowego auta mają do wyboru coraz więcej atrakcyjnych ofert. Jedna z nich to wielozadaniowy Ignis - japończyk z oszczędnym silnikiem 1.3i VVT i napędem na cztery koła.
Przedstawicielstwo Suzuki postanowiło zadbać o bezpieczeństwo i portfele swoich klientów. Do salonów sprzedaży wjeżdżają nowe promocyjne wersje Ignisa. Znana niby-terenówka teraz sprzedawana będzie w wersji Snow White. To limitowana seria aut z bogatym wyposażeniem z zakresu bezpieczeństwa i komfortu. Zimą o pewność prowadzenia na zaśnieżonych drogach zadba napęd na cztery koła i układ ABS. Za dobrą widoczność odpowiadać będą światła przeciwmgielne, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka oraz klimatyzacja, która poprawi także komfort podróżowania. W przypadku niebezpieczeństwa o zdrowie podróżnych zadbają aż cztery poduszki powietrzne i aktywne zagłówki przednich foteli. To auto jest nie tylko bezpieczne - jego praktyczne walory docenią amatorzy białego szaleństwa. Ignis sprawdzi się podczas rodzinnych ferii zimowych. Podróż w góry umili radio z CD i podgrzewane fotele, a relingi dachowe przydadzą się do zamocowania sprzętu narciarskiego. Bogate wyposażenie jest największym atutem Ignisa, kolejnym jest atrakcyjna cena skalkulowana na poziomie 49 900 zł obejmująca także lakier metaliczny. Promocyjna wersja powstała na bazie modelu 1.3i VVT 4x4, jej 93-konny silnik przy odpowiednim traktowaniu pozwala na osiągnięcie wystarczających przyspieszeń, a zużycie paliwa można utrzymać na rozsądnym poziomie 7,6 l/100 km. Poprzednia promocja Ignisa (Cool Mint) odniosła spodziewany sukces. Gorąca oferta Suzuki na zimowe dni zaprezentowana na początku października jest kolejnym krokiem importera mającym zapewnić mu lepszą sprzedaż. Trzeba przyznać że jest bardzo atrakcyjna.

WYNIK MINITESTU

Koszty i wyposażenie (65/80 pkt)

DANE TECHNICZNE

.Suzuki Ignis 1.3i VVT 4x4 Snow White
segment rynku: klasa B
nadwozie: hatchback, 5-drzwiowe
silnik: benzynowy, 1328 cm3, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy
moc maksymalna: 93 KM (68 kW) przy 6000 obr/min
maksymalny moment obrotowy: 118 Nm przy 4100 obr/min
prędkość maksymalna: 160 km/h
skrzynia biegów: ręczna, 5-biegowa
napęd: na cztery koła
hamulce: przód - tarczowe wentylowane, tył - bębnowe
wymiary (dł./szer./wys.): 3770/1605/1605 mm
pojemność bagażnika: 236/525 l
zużycie paliwa (w mieście/na trasie/średnie):8,7/5,9/6,9 l/100 km
POMIARY TESTOWE (przy 22°C na suchej nawierzchni, samochód wyposażony w opony letnie)

przyspieszenie.
0-80 km/h: 8,0 s
0-100 km/h: 12,3 s
0-120 km/h: 17,2 s
0-400 m: 18,0 s
elastyczność.
60-100 km/h (IV bieg): 12,8 s
80-100 km/h (IV bieg): 6,7 s
80-120 km/h (V bieg): 14,1 s
100-120 km/h (V bieg): 7,7 s
droga hamowania 100-0 km/h: 40 m
zużycie paliwa (średnie): 7,6 l/100 km
plusy / minusy

+ bogate wyposażenie

+ atrakcyjna cena

- mało dynamiczna jednostka napędowa

Cena wersji testowanej 49 900 zł

Więcej o: