WYNIKI

VW PASSAT 1.9 TDI COMFORTLINE

WYNIKI

plusy

+ oszczędna i bardzo elastyczna jednostka napędowa

+ jakość materiałów i wykończenie

+ przestronne wnętrze

minusy

- zbyt głośna praca silnika na niskich biegach

- mało finezyjna i smutna deska rozdzielcza

- stosunek ceny do wyposażenia

Dane techniczne

Silnik: 8-zaworowy, 4-cylindrowy, wysokoprężny, zasilany pompowtryskiwaczami, o pojemności 1896 cm3

Moc maksymalna: 130 KM (96 kW) przy 4000 obr./min

Maksymalny moment obrotowy: 310 Nm przy 1900 obr./min

Napęd: na koła przednie

Skrzynia biegów: 6-stopniowa, ręczna

Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - tarcze, ABS

Ogumienie: 195/65 R 15

Średnica skrętu: 11,49 m

Masa własna: 1407 kg

Wymiary: 4703 x 1746 x 1462 mm

Rozstaw osi: 2703 mm

Pojemność bagażnika: 475/800 l

Pojemność zbiornika paliwa: 62 l

Prędkość maksymalna: 208 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,9 s

Zużycie paliwa (EC/93/116):

miejskie - 7,5 l/100 km

pozamiejskie - 4,6 l/100 km

połączone - 5,6 l/100 km

Testowe zużycie paliwa: 7,3 l/100 km

Cena: 80 690 zł (z 24.04.2001 r.)

Konkurencja: Citroën C5, Ford Mondeo, Renault Laguna II

ocena końcowa: To dobrze wykonana, przestronna limuzyna klasy średniej. No i ten silnik. Gdyby jeszcze był "wasserfest".

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.