Toyota Hilux

Najsłynniejszy pikap w dziejach Toyoty cieszy się opinią niezawodnego pojazdu

Produkowany w wersji dwu- i czterodrzwiowej. Auto wyposażono we wszelkie atrybuty terenowego wozu: ramę nośną, reduktor, centralną blokadę mechanizmu różnicowego. Napęd kierowany jest stale na tylną oś, zaś dołączany na przednią. Pod maską pracuje tylko diesel. W przednim zawieszeniu wykorzystano układ dwóch poprzecznych wahaczy i sprężyn śrubowych, z tyłu - sztywną oś oraz wzdłużne resory piórowe. W wyposażeniu standardowym znajdują się m.in.: czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, wspomaganie układu kierowniczego i mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym, a także winylowa tapicerka i podłoga odporne na wodę i kurz. W komfortowej wersji SR5 montuje się ponadto: ABS, centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby i lusterka zewnętrzne.

Cena od: 21 700 euro*

* cena oferowana przez dealera w Polsce - równowartość 96 131 zł (1 euro = 4,43 zł, 03.09.2004)

Inne wersje silnikowe

Jeden silnik

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.