Subaru Outback

uterenowiona wersja Legacy kombi

W obecnej postaci przedstawiono je w zeszłym roku. Subaru było pierwszą firmą, która uznała, że zastosowanie napędu na obie osie nie ogranicza się do segmentu terenówek. I nie zamierza rezygnować ze swojej strategii. W Outbacku uwagę zwraca dynamiczna linia nadwozia i pozbawione obramowania szyby w bocznych drzwiach, świadczące o sztywności samonośnego nadwozia typu kombi. Zawieszenie wszystkich kół jest niezależne. Tablica rozdzielcza jak to u Subaru - konkretna, solidna, ale bez sensacji. W wyposażeniu standardowym znajdują się m.in.: czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, ABS, wspomaganie układu kierowniczego, automatyczna klimatyzacja, relingi dachowe, elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby oraz lusterka zewnętrzne, radioodtwarzacz CD z sześcioma głośnikami i centralny zamek.

Cena od: 33 000 euro*

* cena oferowana przez dealera w Polsce - równowartość 146 190 zł (1 euro = 4,43 zł, 03.09.2004)

Inne wersje silnikowe

3.0 - 245 KM, 297 Nm

* z automatyczną skrzynią biegów

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.