Land Rover Defender

Rodowód tego auta sięga lat 40. XX wieku

To jeden z niewielu prawdziwych "pożeraczy bezdroży". Jest zbudowany na klasycznej ramie podłużnicowej, ma stały napęd wszystkich kół i nadwozie pokryte aluminiowymi panelami poszycia. Centralny mechanizm różnicowy można zablokować ręcznie. Z przodu i z tyłu zastosowano sztywne mosty napędowe prowadzone na wahaczach wzdłużnych i resorowane na sprężynach śrubowych. Auto występuje w dwóch wersjach nadwoziowych - trzydrzwiowej (dla sześciu-siedmiu osób) i pięciodrzwiowej (dla dziewięciu). Oznaczone odpowiednio 90 i 110 - liczby podają rozstaw osi wyrażony w calach. Wyposażenie samochodu wydaje się więcej niż skromne - standardowo nie przewidziano poduszek powietrznych ani ABS-u (opcja), nie wspominając o klimatyzacji, centralnym zamku, radioodtwarzaczu czy elektrycznie sterowanych szybach.

Cena od: 144 000 zł

Inne wersje silnikowe

Jeden silnik

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.