Hyundai Terracan

Większość podzespołów tego auta pochodzi ze starszej wersji Mitsubishi Pajero

I to wiele obiecuje. Podobnie jak nazwa pojazdu oznaczająca "króla lądu". Auto zadebiutowało w Polsce w grudniu 2002 r. Wyposażono je w ramę nośną i system Active Torque Transfer. Podczas jazdy w normalnych warunkach moment obrotowy trafia na tylną oś. Kiedy jednak koła te wpadają w poślizg, system samoczynnie przekazuje moment obrotowy także na przednie. Możliwe jest również włączenie trybu stałego napędu na obie osie. Wyposażenie standardowe Terracana obejmuje m.in.: czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, ABS, radio-odtwarzacz CD, wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie regulowane przednie i tylne szyby oraz lusterka zewnętrzne. Ponadto automatyczną klimatyzację, centralny zamek, aluminiowe obręcze i osłony silnika oraz przedniej osi.

Cena od: 145 000 zł

Inne wersje silnikowe

Jeden silnik

Copyright © Agora SA