BMW X5

Auta ze Spartanburga (USA) odniosły wielki sukces także w Europie

BMW, aby wyprodukować swoją pierwszą terenówkę, zbudowało fabrykę w USA - trud się opłacił. Przedstawiony w 1999 r. model poddano niedawno modernizacji. Oprócz serii 3 (obecnej, tj. z 1998 r.) wersja X5 jest jedynym pojazdem w ofercie, którego nadwozia nie projektował kontrowersyjny Chris Bangle. Samochód o pięciodrzwiowym samonośnym nadwoziu napędzają cztery silniki. Wyposażono go w układ napędu na obie osie xDrive. W wyposażeniu standardowym m.in.: ABS, czołowe i boczne poduszki powietrzne, kurtyny nadokienne, automatyczna blokada mechanizmu różnicowego, układ kontroli zjazdu ze wzniesień, klimatyzacja automatyczna, radioodtwarzacz, centralny zamek i elektrycznie sterowane szyby.

Cena od: 266 838 zł

Inne wersje silnikowe

3.0i - 230 KM, 300 Nm

4.4i - 320 KM, 440 Nm

4.8is - 360 KM, 500 Nm

* z automatyczną skrzynią biegów

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.