Audi Allroad

W 2000 roku Audi rozpoczęło produkcję uterenowionego kombi
Auto powstało przy wykorzystaniu niektórych podzespołów A6 Avant. Wyróżniają je jednak: masywny przedni zderzak, duże nadkola i boczne listwy. Wewnątrz sporo miejsca i jeszcze więcej luksusu. Samochód dostępny jest z samonośnym nadwoziem kombi oraz dwoma silnikami benzynowymi lub jednym dieslem. W układzie napędowym wykorzystano mechanizm różnicowy Torsen z funkcją elektronicznej blokady EDS. W przyszłym roku na odsiecz uterenowionemu kombi przyjdzie A7 - pierwszy SUV w historii marki. W wyposażeniu standardowym Allroada znajdziemy m.in.: czołowe i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, układy ABS i ESP (stabilizacji toru jazdy), wspomaganie układu kierowniczego, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby i niezależne pneumatyczne zawieszenie.

Cena od: 54 632 euro*

* cena oferowana przez dealera w Polsce - równowartość 237 600 zł (stały kurs euro = 4,35 zł)

Inne wersje silnikowe

2.7 - 250 KM, 350 Nm

4.2 - 300 KM, 380 Nm

Dane techniczneAudi Allroad 2.5 TDI Quattro
masa własna/ładowność: 1790 (1825)*/630 kg
silnik: wysokoprężny 2496 cm3, widlasty, 6-cylindrowy, 24-zaworowy, turbodoładowany
moc maks: 180 KM przy 4000 obr/min
maks. moment obr.: 370 Nm przy 1800 obr/min
prędkość maks.: 207 (205)* km/h
przyspieszenie 0-100 km/h: 9,5 (10,2)* s
skrzynia biegów, reduktor: M/6 (w wersji z reduktorem lub bez) lub A/5 (bez reduktora)
napęd: stały na cztery koła
blokady: -/centralna/-
wymiary (dł./szer./wys.): 4810/1852/1501 (1526)** mm
rozstaw osi: 2757 mm
pojemność bagażnika: 455-1590 l
prześwit/głęb. brodzenia: 208 mm/b.d.
zużycie paliwa (śr.): 9,0 (9,7)* l/100 km
* z automatyczną skrzynią biegów ** z relingami