Dane techniczne, pomiary, wyniki

Mały internacjonalista

Smart ma korzenie niemieckie i japońskie, a na świat przychodzi w holenderskim Born. W tej samej fabryce, w której produkowany jest nowy Mitsubishi Colt. Obydwa samochody powstają na jednej płycie podłogowej. Ale mały japończyk jest bardziej pospolity.

KOMPENDIUM

SMART FORFOUR 1.3

GAZ

oryginalny charakter ,wysoki komfort poróżowania, wygodne fotele, pewne prowadzenie, precyzyjny układ kierowniczy, przesuwana tylna kanapa, bogate wyposażenie, dobrej jakości sprzęt muzyczny, przyjemnie działający system ESP, skuteczne hamulce, wygodny wielofunkcyjny podłokietnik, możliwość zamówienia wielu ekskluzywnych dodatków

HAMULEC

wysoka cena, hałasujace na większych nierównościach zawieszenie, nieco za głośny silnik, skrzypiące elementy we wnętrzu, przy przesuniętej do tyłu kanapie niewielki bagażnik

MNIEJ-WIECEJ

====

Mieszanki mogą być piękne, ale również niebezpieczne. Smart jest po prostu inny.

Stalowy szkielet (Tridion) od razu rzuca się w oczy i informuje o przynależności do konkretnej marki.

Forfour jedzie na tym samym wózku co inne Smarty - na oryginalności.

W tej klasie trudno o samochód tak dobrze wyposażony i przyjemny w prowadzeniu.

Również szerokie opony (195/50 R15 - wersja Passion) poprawiają zachowanie Smarta podczas szybkiej jazdy.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.