Zdaniem mistrza

Lexus LS430

Wojtek Cołoszyński - wielokrotny mistrz Polski w wyścigach torowych, współprowadzący Akademię Jazdy na terenie Automobilklubu Polski

Duży ciężar i komfortowe zawieszenie - to połączenie bywa zabójcze dla zwinności auta: zwykle z opóźnieniem i bez przekonania reaguje na komendy kierowcy. Lexus natomiast zachowuje się całkiem przewidywalnie. Niewyłączalne ESP oszczędza kierowcy mocnych wrażeń, co w tego rodzaju aucie jest akurat zaletą. Ustawienie pneumatycznego zawieszenia ma wyraźny wpływ na zachowanie auta na płycie poślizgowej. W trybie "normal" Lexus przechyla się i trudniej go opanować, gdy wciśniemy guzik "sport", łatwiej można wyprowadzić go z poślizgu. Dzięki zastosowaniu kontroli trakcji ruszanie nawet na mokrej nawierzchni nie sprawia kłopotu. Poza tym to potężna, dobrze wykonana limuzyna, w której podczas manewrów trzeba sporo nakręcić się kierownicą.

Copyright © Agora SA