Kompendium

GAZ

indywidualność bez ostentacji, imponująca elastyczność silnika, świetna precyzja prowadzenia, znikome przechyły karoserii w zakręcie, skuteczne hamulce, staranne wykończenie, obszerne wnętrze, duży zakres regulacji kolumny kierownicy i fotela kierowcy, umiarkowane zużycie paliwa, wygodne fotele

HAMULEC

wygląd zanadto zbliżony do "czwórki", dieslowski dźwięk silnika, niewyszukane wnętrze, łatwe do uszkodzenia felgi, w zestawie dla niepalących brak popielniczki lub choćby pojemniczka na śmieci

Nasze pomiary:

+ dobrze, - kiepsko, = przeciętnie

0-130-0: 18 s +
0-100: 8,2 s +
100-0: 36 m ++
V-maks: 212 km/h +
Średnie spalanie: 8,0 l/100km +
Obroty silnika przy 100km/h na V biegu: 1900 +
Obroty kierownicy /od oporu do oporu/: 3 =
Średnica zawracania: 11,0 m =
Prześwit statyczny: 9,5 cm -
Prześwit dynamiczny: 8 cm -
Dystans parkingowy: 60 cm +
Maksymalne szczeliny między blachami karoserii 3,5 mm =
MTM Golf 2.0 TDI /seria 2.0 TDI/

Silnik: diesel R4/16, 1968 cm3
Moc maksymalna: 177 KM przy 4000 obr/min /140 KM przy 4000 obr/min/
Maks. Moment obrot.: 405 Nm przy 2100 obr/min /320 Nm przy 1750 obr/min/
Skrzynia biegów: 6-stopniowa
Nadwozie: 420,4/175,9/148,5 cm /dł./szer./wys./
Rozstaw osi: 257,8 cm
Poj. bagażnika: 350/1305 l
Poj. zbiornika paliwa: 55 l
Masa/ładowność: 1460/450 kg /
Zawieszenie przód: kolumny McPhersona
Zawieszenie tył: belka skrętna
Opony: 235/35 ZR 19