Komentarze (83)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: frantz

    Oceniono 63 razy 59

    Tagorę miał mój sąsiad w latach 90-tych i to w takim kolorze jak na zdjęciach:) Za młodego pamiętam duużo weluru we wnętrzu i liczniki z całą masą kontrolek, jak w samolocie:)

  • jacek-jacenty

    Oceniono 56 razy 52

    Jak to nie znam "hiszpańskiego malucha"?
    Ostatnio z miesiąc temu go pokazywaliście na slajdach.

  • gall.anonim.pn

    Oceniono 35 razy 33

    "żaden Talbot nie spełnił oczekiwań i Peugeot stopniowo "usypiał" kolejne modele. Ostatni osobowy Talbot został sprzedany w 1986 roku"

    Najbardziej nie spełnił oczekiwań Talbot Arizona znany bardziej jako Peugeot 309 sprzedany w latach 1985-1993 w ponad półtora milionach egzemplarzy. Wystarczy zapytać jakiegokolwiek francuskiego kierowcę pamiętającego czasy sprzed trzech dekad aby się dowiedzieć, że Peugeot w gruncie rzeczy uśmiercił Talbota nie dlatego że ten robił złe samochody, ale że P. nie chciał "rozproszenia sił" na różne marki.

  • Gość: minio

    Oceniono 16 razy 14

    Kiedyś były inne czasy. Proste konstrukcje, brak norm ekologicznych, tanie paliwo. To powodowało, że powstawały auta małoseryjne. Mnóstwo marek nikomu teraz nie znanych.

  • joe_brody

    Oceniono 25 razy 13

    Piękno kosztuje, ale jaka szkoda, że Ford Capri nie powstał na bazie OSI. Zaś jeśli chodzi o SP2 - VW nie pierwszy raz wyciął taki numer, wystarczy wspomnieć Karmanna-Ghię. Aż się prosiło, by do SP2 wrzucić silniki od VW-Porsche 914...

  • Gość: przegość

    Oceniono 14 razy 12

    Seat 133 to był dość popularny samochód nawet w Polsce, u mnie na osiedlu parkował taki do późnych lat 80-tych (obok Moskwicz-a 408), Talbot-y Tagora żadziej, ale też były spotykane, VW SP2 to tylko przykład jak, VW zakochany w technologi Tatry z lat 30tych, w tamtych latach był kiepski, dopiero przejęcie upadłego NSU z nowym K70 pozwoliło tej marce przejść na przedni napęd.

  • Gość: fragi102

    Oceniono 36 razy 10

    ten Middlegridge Scimitar GTE bije na głowe kazdy germański wylazek obecni produkowany
    pod wzgledem wygladu hehe

  • faur

    Oceniono 11 razy 9

    Firma Glass opatentowała zębaty pasek rozrządu, którego technologię zakupił Fiat i jako pierwszy wykorzystał w produkcji seryjnej w silnikach DOHC w 1966r.

  • ffamousffatman

    Oceniono 13 razy 9

    Szkoda OSI.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX